فرکانس سلامتی

مراحل قانون جذب

برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید سه مرحله را پشت سر بگذاریم ( تقاضا ، باور ، دریافت ) که به شرح زیر است.

تقاضا:

خیلی از افراد تصور میکنند درخواست کردن از چیزی یعنی نالیدن , شکایت و گدایی کردن که این یک اشتباه بسیار بزرگ است که باعث شده افراد نخواهند و به چیزی که میخواهند نرسند .

برای آنکه بدانید چگونه از کائنات درخواست کنید باید اصول درخواست کردن را بدانید و رعایت کنید تا به اهداف و خواسته های خود برسید . برای درخواست از کائنات مراحل زیر را مو به مو انجام بدهید و تمرین کنید :

1_ خواسته ی خود را مشخص کنید و در دفترچه اهداف خود بنویسید , خواسته ی شما میتواند هرچیزی که میخواهید باشد مثل یک گوشی آیفون, فلان ماشین , یک شغل مناسب و یک همسر خوب با آن ویژگی که شما میخواهید .

2_ حستان را با خواسته ی خود خوب کنید , طوری رفتار کنید که واقعا حس خوبی در شما ایجاد کند طوری که وقتی به خواسته و اهداف خود فکر میکنید دچار نگرانی و استرس نشوید ,داشتن حس خوب یک معیار مهم برای رسیدن به خواسته های خودتان توسط کائنات میباشد .

3_ راجب خواسته ی خود صحبت کنید (چه با خودتان و چه با دیگران) : زبان ما اهداف ما را به نوعی خواسته بیان میکند , وقتی ما راجب اهداف خودمان صحبت میکنیم این یک درخواست بسیار قوی از کائنات میباشد که کائنات ما را به آن اهداف خواهند رساند. هر چه بیشتر راجب خواسته های خود صحبت کنید زمان رسیدن به خواسته های شما نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

4_ خواسته ی خود را در زندگی خود احساس کنید, طوری رفتار کنید که انگار به خواسته ی خود رسیده اید و الان دقیقا ان خواسته را دارید .

5_ هرگز تسلیم نشوید: زمان رسیدن به خواسته هایتان را کسی نمیداند و همه و همه چیز به خود شما بستگی دارد پس باید تا رسیدن به خواسته ی خود تلاش کنید و دستبردار نباشید .

این 5 مرحله, مرحله اصلی برای درخواست کردن از کائنات میباشد , این مراحل را حتما در تمام جنبه های زندگی خود رعایت کنید و مطمئن باشید که به اهداف خود خواهید رسید .

همان طور که من به خواسته ها خودم رسیده ام و هنوز در حال تلاش کردن هستم شما هم میتوانید به تک تک اهداف و خواسته های خود برسید .

برای اینکه بتوانید راحت تر درخواستتان را به کائنات ارسال کنید، اگر مایل بودید میتوانید در بخش اعضا ویژه ثبت نام کنید. ما در این بخش تمارین قدرتمند قانون جذب قرار داده ایم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به تمارین دسترسی داشته باشید. اگر تمارین را همان طور که گفتیم انجام دهید در همان روزهای اول نتایج فوق العاده ای میگیرید.

باور:

باورها و اعتقادات بر اساس ترکیبی از واقعیت‌ها و دیدگاه‌های ساختگی ما در مورد زندگی خود و دیگران ساخته شده‌اند و ما نسبت به بیشتر آن‌ها تعصب داریم و نمی‌پذیریم که اشتباه هستند و باید تغییرشان دهیم.

باور چیزی جز تفسیر وقایع، شرایط و تجربه‌های زندگی، وضعیت عاطفی، وضعیت اجتماعی و چهارچوب ذهن نیست، ولی تاثیر باور در زندگی بسیار عمیق بوده و اتفاقات را برای ما رقم می‌زنند. لازم به ذکر است که هر چه باورها با احساسات عاطفی ما بیشتر در ارتباط باشند، قوی‌تر بوده و تغییر آن‌ها سخت‌تر است.

دریافت:

به جرعت میتونم بگم مهمترین مرحله از بین مراحل قانون جذب ، دریافت هست .

چراکه که گام قبلی خود به خود و به راحتی و خیلی سریع انجام میشوند ولی مشکل اکثر افراد در بخش نهایی یعنی دریافت هست

چونکه در اغلب موارد فرکانس ارسالی برای یک خواسته توجه به روی نبود یک خواسته هست ، به همین دلیل پاسخ دریافتی هم ادامه ی ناخواسته و قدرت بخشیدن به ناخواسته هست

اینکه چطور بفهمیم داریم درست عمل میکنیم یا نه در پست مقاله نحوه استفاده از قانون جذب کامل توضیح دادم ولی باز هم در این پست در موردش صحبت میکنم تا بهتر درکش کنید

تصور کنید که خواسته ی شما پول هست ( در ظاهر ) ولی توجه شما روی نبود پول هست برای همین صحبت ها و درخواست های شما به این سبک هست : آخه خدا کی بهم پول میرسونی ، تا کی صبر کنم تا از این بدبختی در بیام ، من پول میخوام تا قرضام رو بدم ، خدایا کمکم کن تا پول قسط آخر ماهم رو جور کنم

همینطور ولی در مقابل این صحبت ها : خدایا ممنونم از اینهمه فراوانی ثروت ، خدایا بهم ایده ای برسون تا بتونم تا آخر ماه فلان تومان پول رو بسازم ، خدایا ممنونم که هستی و با قوانینت من رو برای رسیدن به آرزوهام کمک میکنی و . . .

خب فکر کنم متوجه شدین چی در این 2 مکالمه فرق میکرد ، احساس در مکالمه ی دوم احساس خوب و عالی بود ولی در مکالمه ی اول . . .

بهترین قطب نما برای اینکه متوجه بشید آیا دارید فرکانس های خوبی ارسال میکنید احساسات شما هستند . البته باید بگم این مکالمات با احساس خوب فقط با باور های ثروت آفرین شکل خواهد گرفت .

باور ها به وسیله ی ورودی های ذهن و گفت و گو های ذهنی شکل میگیرند و در صورتی که بتونید باور هاتون رو اصلاح کنید به طرز عجیبی برای رسیدن به خواسته هاتون موفق خواهید شد .

در صورتی که باور های درستی داشته باشید بصورت اتوماتیک احساس شما خوب خواهد بود و فرکانس ارسالی شما در جهت خواسته ها هست .

در پست راز های ثروتمند شدن در ایران در مورد باور به خوبی توضیح دادم و با مثال هایی زدم میتونید به درک بهترین از باور برسید . فقط میتونم در یک کلام خلاصه بگم : اگر بتونید باور هایی رو در جهت رسیدن به خواسته ها درست کنید به شکل عجیبی میتونید به زندگیتون تسلط داشته باشید و به هرچیزی که میخواید برسید .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است