فرکانس سلامتی

درباره شخصیت باب پراکتور و زندگی نامه این شخص

همه چیز درباره باب پراکتور در این مقاله گفته شده است برای آشنایی شخصیت باب پراکتور و راه های رسیدن ایشان به موفقیت، شاید بهتر باشد در ابتدا کمی از بیوگرافی این شخص را مشاهده کنید که در ادامه به جزئیاتی جالب و خواندنی در رابطه با  زندگی این شخصیت بزرگ خواهیم پرداخت.

کسی که با پشت سر گزاشتن سختی های بسیار، در نهایت موفق به رسیدن هدف های بزرگی شد که تا همین امروز هم ادامه دارد. این فرد با پیدا کردن راز موفقیت تلاش کرد زندگی خود را صرف مردمی کند که از زندگی نا امید اند یا نمی توانند پتانسیل های درونی خود را پیدا کنند. باب تلاش کرد چشم این افراد را به حقیقت زندگی باز کند تا همه ی مردم دنیا بتوانند، این کامیابی و موفقیت را تجربه کنند و از زندگی خود لذت ببرند.

زمان جوانی باب پراکتور

در ابتدا شاید بهتر باشد که به زمان جوانی این شخص اشاره ای کوتاه داشته باشیم. ابتدا زندگی باب پراکتور، آن طور که شما ممکن است تصور کنید شروع نشده و از ابتدا با چنین موفقیت هایی رو به رو نبوده است.

باب در پنجم ژوئیه ی سال ۱۹۳۴ در اونتاریو، کانادا متولد شد. او خیلی زود ترک تحصیل کرد و مشغول کارهایی شد که حقوق بسیار پایینی داشت و سالیانه تنها موفق به کسب چندهزار دلار می شد که با این پول می توانست زندگی روزمره ی خود را به سختی بگذراند. با این حال زمانی که سن ۲۵ سالگی خود را پشت سر می گذاشت، هر مدام در حال تغییر شغل خود بود و هیچ هدف مشخصی برای آینده ی خود نداشت.

این روند ادامه پیدا کرد تا این که توسط یکی از دوستان خود با کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، که اثر ناپلئون هیل می باشد، آشنا شد و از همان جا روند زندگی باب را به کلی متحول کرد، به طوری که دیگر هیچ وقت به مسیر قبلی خود بازنگشت . پس از این اتفاقات، مدت زیادی طول نکشید که موفقیت ها و درآمد ‌های بسیار بالا این شخص شروع شد.

زندگی جدید باب پراکتور

در عرض چند ماه زندگی باب از این رو به آن رو شد و شروع دوباره را تجربه کرد. در همان سال های اول به کشورهای بسیاری سفر کرد و با شخصیت های مختلف آشنا شد و در همین حین به کسب اطلاعات بیشتر برای راه های ثروتمند شدن پرداخت.

یکی از شخصیت های برجسته ای که توانست تاثیر زیادی را بر روی زندگی و پیشرفت باب به جا بگذارد، ارل نایتینگل نام دارد. پس از آشنایی با این شخص توانست همکاری خوبی را با او داشته باشد و در نهایت  طولی نکشید که درآمد او از مبالغ ناچیز به سالیانه میلیون ها دلار رسید.

در ابتدا باب تلاش می کرد به صورت مشارکتی و غیرمستقیم سخنان خود را به گوش مردم برساند، اما به مرور به این باور رسید که زمان آن رسیده ایده های خود را به صورت مستقیم به مردم برساند.

از این رو در دهه ی ۱۹۷۰، شروع به ایجاد سمینارها و سخنرانی های انگیزشی در رابطه با خودش کرد که در ادامه تشویق و حمایت گسترده ای را در سراسر ایالات متحده و کاندا به دنبال داشت.

متفاوت بودن روش های سخنرانی این شخص و همچنین راهنمایی گرفتن از افراد موفق بسیار در زمینه ی روانشناسی، نیز باعث محبوبیت و موفقیت چشمگیر او شد به طوری که از تمام استادان خود نیز پیشی گرفت و به درجات بالاتری دست یافت.

رازی که به شناخت و محبوبیت ختم شد !

باب پراکتور در فیلم راز

در همان اوایل شروع کار، باب در برخی برنامه های تلویزیونی شرکت داشت اما هنوز به شهرت جهانی نرسیده بود؛ در چند سال گذشته با حضور این فرد در مستند انگیزشی و جذاب راز،

به سرعت در تمام دنیا دیده شد و توانست محبوبیت بیش تری را به دست بیاورد و مهارت سخنرانی و ایده های ناب خود را به همه نشان دهد. این فرد با توانایی منحصر به فرد خود آرامشی را به مخاطبان القا می کند و به خوبی می تواند در دل افراد نفوذ کند که از این رو تاثیر گذاری بیشتری را هم به دنبال دارد.

در طی سالیان طولانی این شخصیت توانسته زندگی های بسیاری را متحول کند، و از آن جایی که خود او نیز دوران سختی را پشت سر گذاشته تا به جایگاه امروزه برسد، درک متقابلی از شرایط افراد دارد و همین امر هم در موفقیت بیش تر او نقش بسزایی داشته است، و توانسته در همین راستا افراد بسیاری را از فقر و پوچی نجات دهد. مستند راز برنامه ای بود که  در سال ۲۰۰۶ با حضور باب پراکتور ، توانست انقلابی را در جهان به وجود بیاورد و افراد بسیاری را بیدار کند. این فیلم با آموزش قانون جذب،

سعی کرد به افراد نشان دهد که هیچ چیزی در جهان اتفاقی نیست و زندگی هر فرد مرتبط با نگرش و انتخاب های خود شخص می باشد. این قانون به عنوان یک علم شناخته شده می باشد که با یادگیری آن می تواند زندگی هر فردی را متحول کند و این همان چیزی بود که باب آموخته بود و قصد داشت به تمام جهان نشان دهد.

کتاب ها و سمینارهای باب پراکتور

در طول سالیان طولانی که این شخصیت وارد حوزه ی نویسندگی و سخنرانی شده، شاهد انتشار کتاب های بسیار و سمینارهای متعدد بوده ایم که هر یک به تنهایی بار علمی بسیار بالایی دارند و توانسته اطلاعات مفید بسیاری را دراختیار مخاطبان خود قرار دهد که برخی از مهم ترین آنان به شرح زیر است:

  • کتاب مسابقه پول نیست
  • کتاب تو ثروتمند زاده شده ای
  • کتاب الفبای موفقیت
  • کتاب هفت درس برای ثروتمند شدن
  • سمینار موفقیت و هدف در زندگی
  • سمینار چگونه زندگی خود را متحول کنیم
  • سمینار درک قانون جذب
  • ۱۱ قانون فراموش شده در زندگی
  • کتاب افکار همه چیز است
  • کتاب سرنوشت خود را تغییر دهید

علم ثروتمند شدن

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی ثروتمند شدن هم مانند بسیاری علوم دیگر همچون ریاضی و… ، نیاز به دانش و علم  خود می باشد که باب پراکتور این عنوان را برای یکی از سمینارهای موفق خود برگزیده است و در طی آن از کاری که بیشتر از هر چیزی بر آن مهارت دارد استفاده کرده است، و آن هم برنامه ریزی برای ضمیر ناخودآگاه می باشد.

اگر آشنایی کمی با این شخصیت داشته باشید باید بدانید که او به عنوان یکی از استادان در زمینه ی کنترل ذهن و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه به شمار می رود.

در این سمینار نیز او تلاش کرده به انسان ها نشان دهد که برای رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن، پیش از هر چیزی باید ذهن خود را پرورش دهند و باورهایی عمیق را در خود خلق کند و مطابق با اصولی مشخص پیش بروند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است